DUE ESEMPI DI OMINA versione di latino CICERONE (ANALISI)

Messaggioda alfabeta » 10 ott 2011, 13:19

la versione è Due esempi di omina , di Cicerone. L. Paulus consul iterum, cum ei bellum ut cum rege Perse gereret obtigisset, ut ea ipsa die domum ad vesperum rediit, filiolam suam Tertiam, quae tum erat admodum parva, osculans animadvertit tristiculam. "Quid est," inquit, "mea Tertia? quid tristis es?" "Mi pater," inquit, "Persa periit." Tum ille artius puellam complexus: 'Accipio," inquit, "mea filia, omen. Erat autem mortuus catellus eo nomine, L. Flaccum, flaminem Martialem, ego audivi, cum diceret Caeciliam Metelli, cum vellet sororis suae filiam in matrimonium conlocare, exisse in quoddam sacellum ominis capiendi causa, quod fieri more veterum solebat. Cum virgo staret et Caecilia in sella sederet, neque diu ulla vox exstitisset, puellam defatigatam petisse a matertera, ut sibi concederet paulisper ut in eius sella requiesceret; illam autem dixisse: "Vero, mea puella, tibi concedo meas sedes." Quod omen res consecuta est; ipsa enim brevi mortua est, virgo autem nupsit, cui Caecilia nupta fuerat.


Mi servirebbe l'analisi dettagliata,quindi i costrutti utilizzati, proposizioni e complementi vari,tempi di alcuni verbi(nel caso di gerundi/gerundivi) se fosse possibile.Ho già la traduzione... vi ringrazio anticipatamente, domani ho interrogazione e ve ne sarei veramente grata perchè ho un'altra interrog da preparare :(


la traduzione e l'analisi la trovi sul nostro sito cliccando

alfabeta

Utente GOLD
Utente GOLD
 
Risposte:

Messaggioda *Yole* » 10 ott 2011, 13:25

entro quanto ti serve?

*Yole*

Utente GOLD
Utente GOLD
 

Messaggioda giada » 10 ott 2011, 13:35

la traduzione e l'analisi la trovi sul nostro sito cliccando

giada

Site Admin
Site Admin
 

Messaggioda didaskalos » 10 ott 2011, 15:14

la traduzione e l'analisi la trovi sul nostro sito cliccando

didaskalos

TUTOR di SkuolaSprint
TUTOR di SkuolaSprint
 

Messaggioda alfabeta » 10 ott 2011, 17:51

Grazie mille mi serve per mercoledi :)

alfabeta

Utente GOLD
Utente GOLD
 

Messaggioda giada » 10 ott 2011, 19:47

ma l'hai vista l'analisi messa dal tutor?

la traduzione e l'analisi la trovi sul nostro sito cliccando

giada

Site Admin
Site Admin
 

Messaggioda alfabeta » 11 ott 2011, 16:03

[quote="giada"]la traduzione e l'analisi la trovi sul nostro sito cliccando


Grazie mille va benissimo,soltanto ora è riuscito a caricarmi l'immagine :)
siete grandi!

alfabeta

Utente GOLD
Utente GOLD
 

Messaggioda giada » 24 giu 2013, 16:33

la traduzione e l'analisi la trovi sul nostro sito cliccando

giada

Site Admin
Site Admin
 

Torna a LATINO e GRECO

Copyright © 2007-2024 SkuolaSprint.it di Anna Maria Di Leo P.I.11973461004 | Tutti i diritti riservati - Vietata ogni riproduzione, anche parziale
web-site powered by many open source software and original software by Jan Janikowski 2010-2024 ©.
All trademarks, components, sourcecode and copyrights are owned by their respective owners.

release check: 2024-04-19 12:19:40 - flow version _RPTC_G1.3

Per visualizzare il contenuto richiesto
guarda un breve annuncio pubblicitario.